اقامه نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی-راهبرد معاصر
بررسی شاخص‌های رئیس جمهور تراز در بیانیه گام دوم انقلاب سرلشکر باقری طرح ملی مقابله با ناقلین مهاجم زیستی را ابلاغ کرد زاکانی: حق مردم از خان‌ها و خانچه‌ها باید گرفته شود تبلیغات انتخابات ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه به اتمام می‌رسد پورمحمدی: من موافق رییس جمهور نظامی هستم سخنرانی رهبر انقلاب در «عیدغدیر» زنده پخش می‌شود سهم نامزدهای انتخاباتی از سبد رأی یکدیگر چقدر است؟ مخبر: شهید رییسی کمترین انتقاد را به دولتهای پیشین داشت امشب؛ چهارمین مناظره نامزدهای ریاست‌ جمهوری از رسانه ملی حمایت حزب اسلامی قانون از قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری شناسایی خانه‌های خالی عرضه مسکن را به تعادل می‌رساند تاکنون تخلف انتخاباتی در کلان شهر تهران ثبت نشده است سرلشکر موسوی: قوه قضاییه حرکت پرشتابی برای اقامه عدل و تأمین امنیت مردم در پیش گرفته است قاضی‌زاده:با سربازی اجباری مخالفم/نیازمند کماندو هستیم پورمحمدی در نشست خبری: حتما در دولتم از امثال آقای پزشکیان استفاده می‌کنم

اقامه نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی

نماز جمعه این هفته تهران به امامت آیت‌الله سیداحمد خاتمی ۲۱ بهمن ماه در مصلای امام خمینی (ره)، برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۹ - ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 February 08
کد خبر: ۱۷۲۳۵۹

به گزارش راهبرد معاصر، حجت‌الاسلام علی نوری سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه روز چهارشنبه در این باره گفت: طبق روال هفته های گذشته ساعت ۱۰:۳۰ صبح درب‌های مصلای امام خمینی(ره) به روی نمازگزاران گشوده می‌شود و برنامه از ساعت ۱۱ آغاز خواهد شد.

وی افزود: در بخش معرفی کتاب این هفته به مناسبت ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، کتاب «خون دلی که لعل شد» حاوی خاطرات حضرت آیت‌الله العظمی سیّدعلی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) از زندان‌ها و تبعید دوران مبارزات انقلاب معرفی می گردد.

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ادامه داد: این کتاب که به همت محمدعلی آذرشب گردآوری و انتشارات انقلاب اسلامی آن را منتشر کرده است، ترجمه‌ فارسی کتاب إنّ مع الصّبر نَصراست که به زبان عربی در بیروت منتشر و توسط سیّدحسن نصرالله معرّفی شد.

حجت‌الاسلام نوری تصریح کرد: بیان حکمت‌ها، درس‌ها و عبرت‌هایی که به فراخور بحث‌ها بیان شده و هر کدام از آن‌ها می‌تواند چراغ راهی برای آشنایی مخاطب کتاب بویژه جوانان عزیز با فجایع رژیم منحوس پهلوی و همچنین سختی‌ها، مرارت‌ها و رنج‌های مبارزان و در مقابل پایمردی‌ها، مقاومت‌ها، خلوص و ایمان انقلابیون باشد، کتاب حاضر را از کتاب‌های مشابه متمایز نموده است.

وی افزود: زندگینامه خودنوشتِ معظّمٌ‌له، تصاویر مرتبط، و نمایه‌های مختلف از دیگر بخش‌های این کتاب است. کتاب «خون دلی که لعل شد» با ۳۰ درصد تخفیف در غرفه کتاب آدینه واقع در ضلع شرقی شبستان مصلی در معرض انتخاب علاقه‌مندان است./ ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده